Advertisement

SPEED CHALLENGE Goku | 30 Min. | 3Min. | 30Sec.

SPEED CHALLENGE Goku | 30 Min. | 3Min. | 30Sec. How to draw Goku in 30 Minutes, 3 Minutes and 30 Seconds!


Square size: 2cm

Materials used:
-Faber Castell HB Pencil
-Faber castell eraser pencil
-Copic Markers
-Paper: Hahnemuhle paper


Songs:
TheFatRat - Fly Away feat. Anjulie


Veorra & The Tech Thieves - Ghost Town


Time Goes By (feat. Joanna Pastel) by Declan DP


Cartoon - On & On (feat. Daniel Levi)

haroldartist,dibujame un,artemaster,11 TRUCOS Y CONSEJOS PARA DIBUJAR MEJOR | 11 TRICKS AND TIPS TO DRAW,como dibujar,retos de dibujo,EL RETO DE LA VELOCIDAD | 30 Min. | 3Min. | 30Seg. | SPEED CHALLENGE | ArtiZ HD,artiz hd,dibujando a,harold artist,dibujazos,speeddrawing,speed challenge goku,reto de la velocidad,speed challenge vegeta,dragon ball super,

Post a Comment

0 Comments