Advertisement

Ik begin helemaal zen aan mijn WL stream, maar voor hoelang.....? #FIFA20

Ik begin helemaal zen aan mijn WL stream, maar voor hoelang.....? #FIFA20 Doneren voor de grote marathon actie kan hier:


Hier vind je alles over de hele actie:


Koop je PSN tegoed hier:


Muziek van:


Strijders! Vandaag weer tijd voor Weekend League! We beginnen de livestream met 10.0....
#TeamStrijders #marathon #fifa20

Bestel hier je Zieke Handdoek:


Abonneer je hier:
bit.ly/KoenWeijland_Sub

Volg me op Instagram:


Koop hier je TeamStrijders / Nike merchandise:


Check hier ook de TeamStrijders Discord Server:

FUT Champions,Weekend League,FUT CHAMPIONS,live,livestream,koen weijland,Ultimate Team,Icon Cruyff,Cruyff,Johan Cruyff,Johan Cruijff,Cruijff,Icon Cruijff,194 draft,marathon,pack opening,only friends,onlyfriends,fifa20,fifa 20,early access,nederlands,

Post a Comment

0 Comments