Advertisement

Janusz Sztyber - 'Always On My Mind' - Przesłuchania w ciemno - The Voice Senior 1

Janusz Sztyber - 'Always On My Mind' - Przesłuchania w ciemno - The Voice Senior 1 Kulisy, wywiady, pełne odcinki:

– Całe życie śpiewałem. Muzyka była dla mnie czymś najważniejszym. Co z tego, że mam 67 lat, głos mam jak 20-latek. Ja mam wszystko chore oprócz głosu – przedstawił się w „The Voice Senior” Janusz Sztyber, który na scenie Przesłuchaniach w ciemno zaśpiewał „Always on My Mind” Elvisa Presley’a i „My Funny Valentine” Franka Sinatry.

DOŁĄCZ DO NAS:


POLECAMY:
Co nowego?

STRONA
The Voice of Poland
The Voice Senior
The Voice Kids

FACEBOOK:



TWITTER:


INSTAGRAM


INNE NASZE KANAŁY:
iTVP
SerialeTVP
PublicystykaTVP
TVP Kultura PL
DzieciTVP

Strona TVP

The Voice of Poland,the voice,TVP2,Przesłuchania w ciemno,finał Voice of Poland,Trenerzy The Voice,VOP,kammel,kto przeszedł,voice senior,dudziak,majewska,piaseczny,piasek,piekarczyk,manowska,nina,nowość,premiera,pierwsza edycja,Janusz Sztyber,Always On My Mind,

Post a Comment

0 Comments