Advertisement

JHIN GLACIAL AUGMENT (BUZUL TAKVİYESİ) BUILD YAPTIM! İŞE YARIYOR MU?

JHIN GLACIAL AUGMENT (BUZUL TAKVİYESİ) BUILD YAPTIM! İŞE YARIYOR MU? Merhaba dostlarım! Bugün bir League of Legends yani LoL videosuyla karşınızdayım. Jhin 'de buzul takviyesi rününü denedim ve çok başarılı oldu! Zor maç olacağını düşünüyordum ama iyi bir oyunla rakibi yok ettik! Siz de deneyip beğenirseniz altta yorum olarak belirtmeyi unutmayın! Beğenmezseniz de tartışmaya açığım :) Hatalarım olursa affola. Bu tip videoların daha fazla gelmesini istiyorsanız beğenip, paylaşıp, yorum yapmanız rica olunur :) İyi seyirler, iyi eğlenceler!

Videoyu beğendiyseniz beğen butonuna basmayı ve abone olmayı unutmayın!

Bana aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz:

Instagram ►
Facebook ►
Twitter ►

Şarkılarıma da aşağıdaki adreslerden:

Soundcloud ►
Enstrümantal Soundcloud ►
Diğer Youtube ►

jhin,jhin montage,jhin playz,lolesports,lol montage,lol animasyon,lol açılımı,lol adc,league of legends türkçe,league of legends,lol,eğitim,oyun,youtube oyun,youtube gaming,playthrough,lol edit,lol gameplay,lol türkiye,türkçe lol,buzul takviyesi,9.20,league10,lol jhin oynanış,diamond elo play,jhin rün,jhin probuild,xayah ct,jhin adc,dark cosmic jhin,best jhin,best jhin na,best jhin tr,

Post a Comment

0 Comments